torsdag 20 november 2014

Mockingjay

Idag har jag varit på bio med älskade syster min. Vi såg mockingjay part 1. Hungerspelen 3.
Hon kom och hämtade mig typ ett. Jag hade bokat biljetter som vi var tvungna att hämta ut senast 13.55. Vi hade ganska lätt att hitta, iaf med gps ;-). Men vi hämtade biljetterna sen gick vi till hemmakväll och köpte lite dricka och godis. Filmen började inte föräns 14.40. 
Vi var så jävla spända och förväntansfulla inför filmen! Vi riktigt gick och längtade. Jag har läst boken. I af halva och det var ju del ett. Men filmen alltså! Den var så jävla bra! Så fruktansvärt bra. Ville aldrig att den skulle ta slut. Men det gjorde den:-(. Haha så klart. Jag älskar Katniss Everdeen. Hon är så jävla grym. Karaktären alltså. 
Men nu måste jag vänta ett helt år till nästa film. Blev jättesugen på att fortsätta med boken så det ska jag göra så fort jag har hittat min mp3. Jag säger att jag läst men jag lyssnar. Men det är ju samma sak ;-)
På hemmakväll fick man en film för 29 kr när man handlade annat. Så jag tog Kalles julfavoriter.
Lite sådär feel good film. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar