söndag 16 november 2014

Eurostop

Pappi och jag har varit ute på äventyr idag. Han hämtade mig vid elva och vi åkte till eurostop. Det är ett köpcenter här i Halmstad. Ville inte gå ner på stan i detta ruggiga väder. Usch, blåsigt och kallt!
Idag var fikat bättre. Vi fikade på espressohouse, alltid ett säkert kort!
Sen gick vi runt lite i affärerna där. Köpte dock inget direkt. Men vi åkte sen till lite andra butiker som ligger där ute. Vi gick in på arken zoo. Alltid lite kul. Det fanns jättesöta kaniner. Jag vill ha en kanin, hoppas man får ha en utekanin på Ekängen. Man får ju ha hundar i hundgård så då borde man ju få ha en utekanin. Skulle vara jättekul att hoppa med den. Jag köpte lite yum yum till ebbisen. Så jag kan ge henne lite gott när hon kommer. 

Om man tittar noga i den dammen som var inne på djuraffären ser man en jättefisk! Vem fan vill ha en sån?! Jag tycker den är lite läskig och ful ;-)
Vi hade en trevlig dag tillsammans. Nu är det tillbaka till Hollywoodfruarna igen !

1 kommentar: