onsdag 26 november 2014

Hunger

Timmarna går sakta men säkert förbi. Jag längtar så otroligt mycket hem.
Hem till min älskade familj.
Pappi har varit här nu en stund i eftermiddag. Det är alltid lika trevligt. Han började skoja och kittla mig. Och vi tjoade och skrattade. Efter en liten stund kom personalen och frågade vad det är som händer. Haha..
Jag har börjat bli så satans hungrig om dagarna. Jag fattar inte varför..?
Jag är fan hungrig hela tiden oavsett hur mycket mos och dricka jag äter. Skumt.. Det är verkligen  inte kul. 

Jag älskar verkligen min nya Macbook! Den är suverän! jag kan göra en massa roliga saker på den. Och ladda hem roliga program. Är så nöjd med det inköpet :-)
Och snart fyller jag år! Den 9 december. 
Jag blir fan 23. Åren har gått så fort. Men också så väldigt långsamt. Men det känns konstigt att bli så "gammal". Känner mig hyfsat mycket 23. Jag känner mig inte alls som jag gjorde för några år sen. Så ja, jag har blivit äldre och jag trivs med det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar