onsdag 12 november 2014

Promenad

Idag har jag varit ute på promenad med personal. 
Läkaren och personalen har pressat mig väldigt mycket.. Ganska jobbigt så när de frågade om jag ville gå ut idag så sa jag att jag kunde tänka mig det. Bara för att jag ville få tyst på dem. Men väl ute var det ändå ganska skönt. Vi gick inte så långt, men det räckte gott och väl. Känns ganska konstigt att vara ute med dem.

Jag vill så gärna väga mig. Men jag vet inte om jag skulle klara av det. Vet inte heller om jag får. Men jag vill.. Men det kanske bara skulle ställa till det för mig. Men ovissheten är så jobbig. Trots att jag har väl ett hum om vad som skulle visas på vågen med hjälp av de mått jag tar med mina händer på speciella delar av kroppen, så är det inte den exakta siffran. Så jag tror att det skulle bli kaos om det inte var i närheten av vad jag trodde.. 
Just nu klarar jag inte av att duscha. Duschade förre veckan och det blev totalkaos i mitt huvud i flera dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar