torsdag 27 november 2014

Dusch

Idag har jag duschat. Läkaren sa att hon helst ville att jag skulle duscha innan jag åkte på permission. Jag hade inte duschat på flera veckor. Men jag har tvättat håret i handfatet.
Det har ju inte känts så jättefräscht, men jag undviker duschen så mycket det bara går. Jag hatar att se min kropp på det viset. Det är en jättestor spegel i badrummet. Och det är väl den som skapar de mesta ångesten. Så vi tejpade för handdukar för hela spegeln. Så visst, det gick väl helt okej.
Men nu är det gjort i alla fall!

Sen har jag varit och handlat ciggisar. Jag skulle gjort det i förrgår men det blev inte av, sen igår som inte heller blev av. Så idag var det lite panik.

Men imorgon åker jag hem! yeay yeay yeay!
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på. Det jag vet är att jag och mammi ska baka lussebullar.

1 kommentar:

  1. Vad bra gjort! När jag bott på heldygnsvård har det ibland gått flera veckor för mig med. Då tvättar jag håret i handfatet som du, samt kör med savett under armarna. Grymt framsteg med maten också! Det är ju världens bästa grej att våga utöka vad man klarar av.
    Lev väl!

    SvaraRadera