tisdag 18 november 2014

Nys naglar

Idag har jag varit på stan med en personal. Jag fixade mina naglar. Jag blev jättenöjd! Men det var så jävla svårt att förstå hon som gjorde det på mig. Tror hon var ifrån Thailand. Fattade typ ingenting. Men vi lyckades förstå varandra så pass att hon gjorde som jag ville ha naglarna. Blev lite lite för vassa i kanterna, men förutom det är jag supernöjd.
Vi gick ner. Jag har inte riktigt fattat att året börjar närma sig sitt slut. Vi gick ner och då var det ljust. Sen en timme senare när naglarna var färdiga var det becksvart ;-) 
Men det gick faktiskt över förväntan att vara ute med personal. Det kändes helt okej. Hon var inte så jobbig heller och skulle babbla hela tiden. 
Jag sov riktigt länge idag. Jag var uppe "sent", vad som gäller mig, somnade inte föräns närmare elva och det händer iprincip aldrig. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar