lördag 15 november 2014

Lussete

Idag har jag varit på stan med mammi. Fick perm i tre timmar.
Och imorgon har jag perm med pappi i tre timmar! :-D

Jag och mammi fikade lite. Men varken hon eller jag var nöjda. Hennes sallad var äcklig och min chai var alldeles för söt. Och om sockermonstret Julia tycker något är för sött, då är det SÖTT. 
gick till en tebutik. Köpte lussete och pepparkakste. Yum yum.
Hittade minikoppar och miniskedar. Perfekt tänkte jag. Hittade även tefilter. En genial uppfinning. Då slipper man kladda med tesilar, det är bara att fylla filtren med lite te, vika ihop och sen efter användning kasta. Smart! 
Det var jättetrevligt inne i stan här i Halmstad. Jag har varit väldigt mycket här eftersom jag varit på bup väldigt mycket i mina yngre dagar som ligger här. Så när vi väl hittade ner till stan så kände jag väl igen mig. Trevlig stad måste jag säga.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar