tisdag 25 november 2014

Kommande permission

Jag ska hem i helgen. Till älskade Varberg och familj.
Personalen härifrån kör mig. Vilket jag tycker är jättejyst. Jag ska träffa min samtalskontakt först. Så de kör mig till VPM (öppenvårdsmottagningen). Jag ska vara där vid tre. Sen när jag är färdig där kommer mammi dit och hämtar mig. Sen sover jag där till lördag. På lördag ska syster och mammi till Lund. Så denna gång ska jag sova hos pappi lör-sön. Det ska bli jättekul. Jag har inte sovit där på år tror jag.
Jag ser verkligen fram emot att komma hem. Det blir ganska tråkigt och ensamt här.
Jag känner mig inte ett dugg osäker. Jag vet att ingenting dumt kommer hända när jag är hemma. Det vet jag. Som sagt, inte ett dugg osäker.



Veckan till helgen kommer bli tråkig. Jag har ingenting planerat nu i dagarna. Men på något sätt går dagarna faktiskt ganska fort här. Det är iof tv och film heeeeeela dagarna. Men det är ju det jag gillar allra mest.  Men nu har jag kollat klart på både Masterchef USA och svenska hollywoodfruarna. Får leta reda på någon ny rolig serie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar