söndag 2 november 2014

Nu ses vi aldrig mer

Snart är det kväll. Det kommer bli min absolut sista natt på detta bygge!
Overkligt! Konstigt! Otroligt skönt! Spännande! Läskigt! 
Jag har packat i princip allt nu. Klockan 09.00 imorgon bär det av till mina hemtrakter. 
SHIIIIT, Känns så jävla konstigt. Men jag är så glad.. Detta kommer bli bra. Jag vet det!

Jag vill tacka rättspsyk Växjö för allt de gjort för mig.
Det har varit stunder av glädje, stunder av sorg. Stunder jag älskat dem och stunder jag hatat dem. 
Fruktansvärda situationer jag helst vill glömma. Men också dagar jag kommer minnas med ett stort leende på läpparna. 
 

Tack Växjö, för den här tiden...! 
Nu ses vi ALDRIG mer igen! 

1 kommentar:

  1. Hej Julia! Jag har följt din blogg under lång tid men aldrig skrivit något. Men NU känner jag att det är dags för jag vill tacka dig för att jag har fått följa din resa. Jag är verkligen glad för din skull att du nu lämnar Rättspsyk och får chansen att börja om på nytt kapitel. Jag vet att man klarar vad som helst om man bara VILL och TROR på sig själv. Du är en riktigt kämpe och jag önskar dig lycka till med ditt nya liv. Ta väl hand om dig! / En Växjö tjej

    SvaraRadera