söndag 9 november 2014

En liten olycka

Igår gick det inte så bra.. Jag mådde skitdåligt. Personalen märkte det och de sa åt mig att jag fick gå på gåbandet. Men efter bara några minuter pallade jag inte mer. Så det hände en liten olycka.. 
Så nu har jag vak. De ska fatta ett nytt beslut i morgon om de fortfarande anser att jag behöver det. Själv tycker jag inte det.

Idag har pappi m.m. Varit här. Jag var väldigt tveksam över om jag ville att de andra skulle med eftersom vi inte skulle vara själva. Men de följde med. Och vi hade det bra ändå. Hade klart varit bättre om vi hade fått vara ensamma, med det gick bra ändå. Skönt med liten personer man känner igen! 
Imorgon kommer mammi och pappi hit. Det är möte med personalen, vi och läkaren tror jag. Vet inte riktigt vad de ska gå ut på. Men jag antar att det handlar om planeringen framåt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar