söndag 23 november 2014

glllllad

idag är jag riktigt glad!! Jag har köpt mig en macbook air. Mammi hämtade mig vid elva och vi åkte till flygstaden här i Halmstad. Yeay, jag riktigt längtade. Jag hade bestämt mig för en macbook. Men inte för en air eller pro. Men han i butiken tyckte att jag skulle ha en air. Så det blev det! Yeay. den är ganska svår att fatta tycker jag men jag lär väl mig antar jag.
Men jag är glad. Jag älskar ju teknik. Ska alltid ha det senaste hehe.
Jag köpte ett rosa litet skydd också. Han i affären tyckte jag skulle köpa ett annat men då frågade jag om det var skinn, och det var det så då ville jag inte ha det. De flesta som frågar och får svar så vill ju ha det. Men så är det att vara veg.


Mammi hade med sig min matvåg. Så nu har jag suttit och räknat och räknat och tillslut blev det rätt. Jag har säkert trettio fyrtio portioner uppmätte nu. Men då är det bara att hälla på vatten ju. smidigt och gott.

Jag kommer vara sysselsatt hela kvällen med min fina, fina nya lilla älskling.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar