tisdag 27 januari 2015

80 dagar

Då har man varit självskadefri i 80 dagar! Stolt

Igår var jag hemma ensam. Jag var själv i ca tre timmar när mammi åkt till jobbet.
Jag hade gott om tid och allt gick som det skulle. Kändes så skumt att ha en hel lägenhet för mig själv och att vara helt ensam. Men det var bra att det gick bra. Jag kommer ju ha en lägenhet på Ekis. Men då är det personal runt om kring. Men inte i lägenheten. Jag vet inte hur mycket stöd man får där. Hur mycket jag kommer vara själv. På egehem var det så att när man gick upp på sitt rum på övervåningen hade man ett eget ansvar. Personalen kom bara någon gång på många timmar. Var inte redo att ta det ansvaret då. Men det var 2011, och mycket har hänt på dem åren. 

Jag hade tänkt gå till vpm, men det regnade så, pappi hade möjlighet att köra mig. 
Efter vpm gick jag ner till stan. Hade gott om tid se även då så jag smet in på espresso house och köpte mig en chai! yum yum.

Och i morgon är det möte. Och Ekis ska höra av sig när jag kan komma dit. Hoppas att det blir ett bra möte med bra plan framåt. Har dock inte bestämt om jag ska vara med eller inte. Gillar ju inte sånt men det kanske är bra att jag får säga mitt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar