söndag 25 januari 2015

Första inköpen

Idag har jag gjort en del.
Vi åkte till arken zoo. Och jag köpte de första grejerna till Elliot. En transportbur så jag kan ha med honom lätt. Sen köpte jag lite godis och sånt. Kändes så kul att börja fixa lite sånt. Han kommer bli så bortskämd! jag har bestämt mig för att döpa honom till Elliot.
Vi åkte till panduro. När vi var i mitt magasin förra helgen hittade jag all min ull. Men jag hade inga nålar. Så det köpte jag idag. Nålar och hållare till nålarna. Ska bli jättekul att komma igång igen med ullen! 

Uträttade lite andra ärender. Och nu har vi kollat på breaking dawn del 1. Den är verkligen jättebra och min mamma har inte sett den förut.

I morgon är det en stor dag. Jag ska gå upp själv och vara ensam hemma. Sen ska jag gå själv till vpm. Och efter det tar jag mig själv ner till stan och stationen för att ta tåget tillbaka till Halmstad! 
Jag längtar men visst, det är lite skrämmande. Såklart..! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar