lördag 10 januari 2015

Impulsshopping

Då va man hemma igen!
Igår fick jag ett nytt kedjetäcke som jag ska ha hemma när jag kommer hem på mina permissioner! Super bra och sov skitbra inatt. När man är van vid den tyngden som täcket ger känns det inte alls lika skönt när man sover med ett vanligt.

Igår hyrde jag och mammi film. En skräckfilm! Inte direkt mammis favoritgenre. Men hon kollade på hela och tyckte faktiskt att den var helt okej. Jag blev dock inte rädd. Det är väldigt sällan jag blir rädd när jag kollar på skräckisar.

Idag bakade jag och mammi minicupcakes. Kladdiga som bara dem mer glasyr ovanpå. 
Efter ett tag kände jag att jag ville hitta på något. Och då blev det en svängis till gekås! 
Handlade inte så jättemycket. Men en del mycket bra grejer
Hdmi sladd så jag kan koppla in min Apple tv. En mjukisdress, mobilskal, saker till Ebba och en jävla massa tuggummi m.m.
Upptäckte att det hade en rökbalkong! Mycket bra för man går ju där inne ganska länge. 
Den är orange vilket inte syns.

Ikväll blir det "det största äventyret". Mitt nya favoritprogram. 
Det blåser utav helvete här så det blir bara att ta det lugnt inne. Kallt kallt kallt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar