onsdag 28 januari 2015

Nu blir det av

Idag var det då möte! 
Mammi kom lite tidigare och hämtade mig så för jag behövde handla. Vi käkade på max också.
Mötet gick bra! jättebra faktiskt.
Jag och mamma ska till Ekis i morgon. Vi ska vara där ca 17 så vi åker väl härifrån runt ett. Lite kort varsel tycker jag, och mamma som var tvungen att ta ledigt. Men det löste sig. 

Vi ska stanna till fredag förmiddag. Ser fram emot detta så himla mycket! äntligen händer det grejer.
Så mamma tog med mig hem idag. Och jag ska stanna hemma till på söndag då jag tar tåget tillbaka till Halmstad.
Planen framöver från Halmstads sida är att jag åker på denna nattpermen. Sen en veckas perm igen då till Ekis och stannar en vecka för att sen skrivas ut. 
Och om det blir något i framtiden är det till avd 19 jag kommer igen för att vila upp mig lite.
Som jag fattade det kommer mitt LPT avskrivas i samband med flytten. Känns konstig, har haft LPT i fyra år. Om den veckan går bra sa de att jag inte kommer behöva åka ner till Varberg igen för att skrivas ut. 

Känns konstig att jag ska till Ekis i morgon. Men som tur är har jag med mig mamma som stöd och hjälp. Vet dock inte om hon kommer sova med mig eller om hon sover någon annan stans. Jag hoppas hon kan sova med mig i lägenheten. 
Men i morgon kommer jag inte ha med några saker än. 

Så idag har vi varit och handlat lite resermatsäck. Och gissa vad det blev för mig? 
Pepsi och nötkräm hehe.

Så skönt att vara borta ifrån avdelningen så länge. Ons-sön :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar