tisdag 6 januari 2015

Kyla

Jag kom tillbaka igår. Mammi körde mig.. Mitt rum var så jävla stökigt men mammi var så snäll så hon hjälpte mig att röja lite innan hon åkte hem. Så nu kan i alla fall städerskorna städa mitt golv. Fan det var dam överallt och saker överallt. 

Jag har ansökt om perm nu i helgen igen. Fredag till söndag. Om jag får det godkänt tror jag att jag ska åka. Men det har varit så mycket permissioner (vilket jag är otroligt glad för) men det är lite stressigt på samma gång. 

Det är så sjukt kallt! jag har en jävla massa kläder och grejer på mig men jag är iskall. Får låna värmedyna av avdelningen. Det är en sån dyna med vätska inuti, och så aktiverar man vätskan att bli varm genom att trycka på en metalplatta i dynan. Den är varm lite mer än en timme. Sen måste man typ koka den och så blir den användbar igen. Smart !! 
Tur att jag har min lågkalorichoklad att dricka. Yum yum varm och god ;-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar