onsdag 7 januari 2015

Framsteg

Idag har varit skadefri i hela 60 dagar! 60 jäkla dagar. Kan knappt tro det! Jag är så otroligt glad..
Även om maten strular ganska rejält nu så mår jag bra. Bättre än på länge. 

Nu har min kommande perm blivit godkänd. Och inte bara godkänd! Jag ska få åka tåg själv. Inte upp, då kör de mig, men tillbaka på söndag ska jag åka med tåget alldeles själv. :-) 
Sen så ska jag få vara ca en timme själv. Jag ska till vpm först kl 15 så 19 kör mig dit. Efter det ska jag vara ensam tills mammi har slutat och kan hämta mig. Tänkte gå till Willys som ligger strax utanför och handla lite inför helgen. 
Jag åker hem på fredag och tillbaka på söndag. Jag kände att jag ville hem, igen. De senaste veckorna har jag nästan varit hemma lika mycket som jag varit här! 

Och nu är det bara en vecka kvar till jag ska till ekängen och hälsa på. Jag och två personal härifrån ska åka. Ganska tidigt eftersom det tar några timmar att köra. Till lilla, lilla Virserum! Ekängen ligger inte i "stan" i Virserum . Det ligger en bit ut på landet. I alla fall vad jag minns. 
Jag är så sjukt sugen på nötkräm jordnöt! den är så jävla god! yum yum. Salt och söt på samma gång
Har dock ingen. Stackars mig.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar