måndag 12 januari 2015

Apple tv

Då är man tillbaka på 19 igen.
Igår åkte jag till pappi. Han kom på en jävligt kass ide. Det blåste ju som fan så han och jag åkte ner till havet. Vi gick ut på piren och det blåste så mycket att jag nästan blåste bort. Men vi åkte tillbaka hem för jag ville verkligen inte vara där i kylan och blåsten.
Sen tog jag tåget själv till Halmstad. Det var osäkert om tåget skulle gå. Tågtrafiken hade varit inställt i typ ett dygn. Men när mitt tåg gick (14.19) så var trafiken igång igen. 

Jag färgade håret i lördags kväll. Eldrött, blev riktigt nöjd!

Och i morgon blir det en tur till stan för att fixa naglarna igen. Det var ett bra tag sen!
Mina naglar är Skitlånga, har aldrig haft såhär långa naglar. Det ser förjävligt ut!
Har inte bestämt vad jag ska ha denna gång. Det blir glitter som vanligt men vet inte vilken färg.

Jag köpte en Hdmi kabel på gekås. Så jag skulle kunna få i gång min Apple tv. 
Igår satt jag och försökte koppla in den. Det tog ett tag men nu är den inkopplad i alla fall. Måste använda mitt eget internet till den. Avdelningens nätverk gick inte att koppla in på den. Men jag tänkte ha 19:s nät när jag kollar på paddan/telefonen och mitt eget nätverk när jag kollar på Apple tv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar