fredag 10 december 2010

Får gottgöra syster på nåt vis senare

Kalaset igår gick väl bra.
Idag skulle jag egentlgen till fbg med mormor, mammi och morfar och tittat på systers teater. Men jag ändrade planeringen lite. Att sitta i två timmar och inte kunna fly undan, gå ut och röka eller göra nåt annat för att få bort pisstankar.. Att sitta i två timmar och koncentrera sig när man inte mår bra, det går inte. Jag är så fruktansvärt tankspridd nu. Har varit det hela dagen... Ville så gärna sett min älskade syster spela men ibland måste man göra val som inte är roliga.
Så jag, mammi, Elina, mormor och morfar fikade på stan en stund på eftermiddagen istället.

Ridning imorn då. Sen firande igen. Premiär för den nya hjälmen jag fått av mammi imorn då. Finfin :-)

Ikväll blir det idolfinal!! Vettefan vem som ska vinna alltså. Just nu gillar jag både Jay och Minnah (rättstavat?) lika mycket. Det blir väl inte föräns man hört finalpowerbaladlåten man kan bestämma vem man ska rösta på. Så är det för mig iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar