lördag 18 december 2010

Jag hade KUL

Det lektes inga lekar. Det hoppades i stället... Jag är inte en stjärna på det och jag presterar aldrig så bra som de andra i gruppen på hoppning. MEN jag är NÖJD! Ha! Jag är ändå nöjd med lektionen.. Sällan jag känner så efter en hopplektion! Fick en bra häst och söt är han och att det inte gick super på alla övningar, det var mitt fel. Inte hans :-) han gjorde nog sitt bästa. Det gjorde inte jag. När jag typ ridit halva banan och det inte gått bra, ger jag liksom upp. Struntar i hur det slutar. Fy mig! Satsa hela vägen, ge upp? Då kan jag knappast gå runt och klaga sen ;-)! Men jag hade KUL idag!

Jag är så arg ! Jag vågar inte knacka på rutan till kontoret, jag vågar inte visa mig i dörröppningen till fikarummet! Det är en av mina svårigheter. Personalen vet! De vet att när jag står i korridoren, just "där", innom rök, kök, tv, så vill jag ha hjälp!! Ibland vill jag bara ha tänt min cigg. Så jag står med jacka och skor och cigg i handen. Men de IGNORERAR mig!!!! Vissa frågar alltid vad jag vill ha hjälp med. Men måånga bara går förbi, gång på gång.... Gaah! Igår tog det 50 min för mig att röka och hämta min dvd. På bup ignorerade de mig ett tag för att de skulle få mig att ta kontakt själv, uppfostr mig, träna bort det blyga. Det är nästan som om de gör samma sak här. "Julia ska fan inte ha hjälp om hon själv inte ber om den"

Jag fick en påse nyss av personalen. Hon hade hittat den i frådet (!) och det stod Julia på den. Så jag hittade massa bra saker i den. Försvunna kläder och en box! Wiie..

Hade så jävla svårt att somna igår. Fick ringa mammi och tjata lite med henne. Men igår fick jag ändå min medicin i tid. Det är fan sällan man får sina tabletter när man ska! Kasst! Har fått min två timmar för sent på kvällen nån gång. Kul...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar