onsdag 1 december 2010

Uppdatering

Är på PIVA nu. Blev först på morgonen röntgen efter att ha svalt något mycket olämpligt, men det var ingen fara. Åkte hem och mamma åkte till jobbet. Skar ett litet jack precis på "en av de rätta" punkterna och träffade artären. Blödde som en tok och tuppade tillslut iprincip av. Min far hittade mig och jag fick åka ambulans till akuten. Hade då piggnat till lite grann. Under natten sen fick jag fyra-fem påsar blod och på eftermiddagen blev det LPT och förflyttning till psyk. Har vak och blir galen av det. Men jag har läkarsamtal idag och hoppas då bli av med det.

Men jag kan säga en sak:
Min "dröm" om att blöda till döds, är fan inte skön. Hur jag mådde var typ värre en än överdos. Mådde så sjukt illa, sjukt svag, svimmningar, svättningar, lätt förvirring m.m. Nej. Det var inte som jag trodde!


Av med vaket men LPT är kvar..
Orkar inte mer, vill bara dö.
Men minsta lilla och jag får vak. JÄVLA skit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar