onsdag 15 december 2010

Nu är det över

Nu är det över... Aldrig mer ner dit nu. Avslutat kapitel.
Det gick över förväntan! Jag var samlad och glad! Men jag träffade iprincip inga kamrater men sa hej då till fritidsledsledarna.
När vi tömt rummet lämnade vi en växt, choklad och brevet på rummet. Posetiv överaskning..

Beh.hemmet kontaktades och nu ska en skriftlig ansökan skickas in. Sen vet jag inte vad som händer. Först sa personalen att jag själv skulle fylla i ansökan men när jag läst igenom den höll jag inte med om det. Så de ska kolla vem som egentligen ska fylla i den, de höll väl med mig. Och jag vill inte fylla i den själv heller!

Vafan.. Det har nog inte sjunkit in än, det här med skolan.. Idag känns det ändå okej men imorn när jag funderat och tänkt lite på det kommer det säkert kännas lite.
Men som sagt INGEN och inte jag själv heller, tycker att jag fattade fel beslut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar