fredag 31 december 2010

Stopp

Hur många sjukhus ska säga "stopp" för att jag ska lägga av? Eller iaf ge mig mer motivation för att VILJA sluta? Skövde sa "stopp", de tyckte att man sövde mig för mycket. Så det kunde bli skada för hälsan. Då skickades jag och sövas i Halmstad.. Men de ville inte göra det många gånger alls. Inte så de sa "stopp", men de gjorde andra försök med mediciner och lustgas.. Allt för att slippa. Nu har Varberg sagt "stopp". De har tvekat de senaste gångerna men nu sa de först ja, sen ändrade de sig och sa nej! Och aldrig mer, "stopp"! Om jag flyttar till ett beh.hem igen, ska jag börja sövas i den staden, för att de sen efter ett tag ska säga "stopp"?
Problemet är min spruträdsla, jag klarar inte att sys på normalt sätt. Tack vare mitt självskadande. Jag syddes i flera år och rädslan byggdes sakta men säkert upp.

Min familj har sagt "STOPP", för de orkar inte mer. och sjukhuset här nu.. Men inte jag själv. Jag kan inte bara lägga av. Jag klarar det inte. Inte på egen hand.. Kunde jag hade jag väl för fan gjort det!?

Men strippar och lim håller inte. Så att åka till akuten i fortsättningen är lönlöst. De kan ju inte göra något ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar