lördag 18 december 2010

Leka lekar? NEeeeeej

Idag ska jag vara borta från avd. lite.
Pappa hämtar mig först och vi ska leka med en liten hundvalp! En cocker poo, samma ras som Ester :-) mys!
Sen ska jag rida. Sista gången för terminen.. Hoppas inte vi ska tävla!! Det har vi gjort de andra gångerna som avslutning... Lekar i lag! Fy fan.. Men då hade jag en annan lärare, kanske den jag har nu brukar göra nåt annat. Eller fan, jag var ju med på denna gruppens avslut i sommras och red igen! Då lekte vi också! Åååååååh....ångest alltså! Det blir ju att man rider varje lilla gren en och en, alla andra tittar, alla är så mycket bättre. Ligger måååånga terminer före. De flesta iaf. Skit också:-( vill inte tävla.

Jag vill verkligen hem. Vill inte vara här mer. Visst, jag får gå ut, jag har min dvd och iphone, jag har inte vak... Men ändå. Jag vill inte.
Men det finns en fördel med att vara här iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar