torsdag 23 december 2010

Istid på väg?

Idag började dagen inte så bra. Mådde lite sådär, tänkte mycket dumma tankar.
Men så plötsligt fick jag reda på att min far skulle hämta mig "NU"! Då fick jag bråttom, visste att han skulle hämta mig hyffsat tidigt men det blev direkt efter lunch :-) kändes bättre på en gång. Inte super, men helt klart bättre.

Idag har jag uträttat lite ärenden med resten av pappa-familjen.
Nu ska jag och pappa ha lite uppesittarkväll själva, för barnen är hos sin pappa och Lisette sover för hon ska jobba natt. Jag ska inte vara tillbaka föräns halv elva!!!!! Så jag åker med Lisette när hon åker till jobbet. Har fått med mina kvällsmediciner så jag kan ta dem hemma så jag inte får den när jag kommer tillbaka till avdelningen. Och somnar typ fyra eller nåt:-p
Jag har hämtat ut ett paket på posten från mormor, som ska öppnad på julaftons morgon. Så utan morgonpaketen är jag inte för att jag är inlagd!

Imorgon hämtas jag runt två. Och sover över till 25:e. På kvällen kommer Lisettes föräldrar över. Känns sådär, känner knappt dem. Och jag måste klä upp mig lite! Det kommer de andra göra. Jag kan inte gå runt mega-mega-mysklädd, och det är jobbigt för allt som inte är stort är jag inte bekväm i. Får hitta nåt hyffsat fint och bekvämt. Måste duscha också!! Jag vågar nästan inte skriva hur länge sen det var, men sen jag blev inlagd har jag duschat en gång och det var innan min födelsedag, alltså innan den nionde december.. Vadå SKABB! Men jag har ingen ork till det, speciellt inte på PIVA! för jag tvingas se min nakna spegelbild i kaklet tills imman kommit ordentligt. Men jag tror tamejfan att de har satt in ett duschdrapperi typ idag eller igår?! Måste kollas när jag kommer tillbaka. Annars kommer jag skämmas imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar