måndag 13 december 2010

Men det är inte BARA att flytta

Gaah jag blir galen. Jag fick 250 kr på iTunes, men jag lyckas inte aktivera dem eller vad man säger! Jag gör som det står att man ska men det går INTE! Så irriterande!!!

Vårdplaneringen idag gick bra!
Behandlingshemmet ska kontaktas av u-c.. Det är en början, sen får vi se vad som händer sen..
Blev lite chockad. På mötet så bara "men då kontaktar du, u-c beh.hemmet?"
Jag hade väl inte förberett mig på att det skulle "börja" idag. Hade väl trott att man skulle prata lite mer om det men men... om jag nu kommer flytta dit.. Vafan har jag att förlora egentligen?
Men jag har redan gett upp mitt liv en gång och förlorade nästan allt. En gång till? Då vill jag vara säker på att det verkligen är rätt beslut! Och det kan jag inte vara föräns jag pratat med dem och varit där. Inte ens då kan jag vara säker.. Men då förlorade jag så mycket, nu har jag inte så mycket att förlora.

På onsdag ska jag till skolan. Det blir troligtvis min sissta gång jag åker ner (nånsin). Då ska vi packa ihop allt och ta med det hem. Säga hejdå till de jag lyckas (och vill) träffa. Tufft. Men alla håller med om att detta är rätt beslut! Att sluta. Jag var inte tillräckligt frisk. Men jag är väääääldigt som över mig själv att jag försökte!!
Imorgon ska jag och mammi mer på stan och köpa present eller tårta eller nåt att ha med. Personalen på SM-programmet har varit så fantastiska! Stått ut med överdosen, massa massa självskador, jävligt många extra turer till stationen bara för att jag skulle kunna pendla m.m! Så de förtjänar nog en liten present alltid! Har även skrivit ett litet brev att lämna till Jn, han som håller i hela programmet.

Vi pratade även om julen. Antingen blir det Stockholm, pappa eller PIVA. Jag kan inte bestämma det nu. Att fira jul i Stockholm är så underbart men sååå påfrästande! Frågan är om det är smart att utsätta sig för det. Jag vill så gärna men om det blir en skada som behöver läkarvård, då gör jag alla där uppe så ledsna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar