torsdag 2 december 2010

Jag önskar att jag kunde bli frisk
Jag önskar att jag verkligen hade motivation
Jag önskar att jag kunde hitta en behandling som kunde göra mig frisk
Jag önskar att jag var starkare

Jag utsätter min familj för så mycket... Jag utsätter min syster för så mycket skit! Ska hon behöva se allt hon ser? Ska hon behöva höra allt hon hör? Ska min hund behöva "hålla sig" väldigt länge för att vi är på akuten och inte kan gå ut med henne? Ska mina föräldrar behöva ta ledigt för att va med mig på operation, akuten, för att vakta mig m.m? Jag har tusen sånna här exempel...

Jag vill inte bli frisk för att jag är så rädd att överleva utan skärandet. Att det ens är möjligt är fruktansvärt svårt att tro.
Men min familj får "ta hand om" mig. Och jag är 19.. Det ska inte vara så..
Fan jag vill att de ska slippa all skit alltså.. Men då måste jag verklign kämpa för att bli frisk.. Men motivqionen är ju för i helvete inte där!! För fan kom fram nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar