måndag 27 december 2010

Jag vill härifrån

Igår blev det ytterligare en liten julafton. Alla julklappar från Stockholm fick jag. Fick en massa fina julklappar. Presentkort, kläder, hygienprylar, nalle, prenumeration på en hästtidning m.m.
Skulle egentligen blivit hämtad vid fem av mammi men deras tåg från Stockholm blev inställt så mammi hämtade mig vid åtta. Fick komma tillbaka lite senare så jag somnade ganska sent. Så dagen har bestått av att sova och kolla på film.

Idag skulle jag träffat pappi men hanns bil krånglade så det blev inte av. Så nu väntar jag på mammi, hon har jobbat idag.. Har tänk gå ner lite på stan och spendera lite av mina presentkort. Det har jag även tänkt göra imorgon. Men det blir tidigare, så jag har lite mer tid på mig då ;-)

Jag väntar på att beh.hemmet ska höra av sig om vilket datum de kommer och träffar mig. Vet inte om det är för att jag vill dit eller för att jag vill härifrån. Båda delarna kanske..(?)
Jag vill härifrån! Jag har inte gjort fel en enda gång sen jag las in, så jag fattar inte varför jag måste vara kvar. Eller jag antar att det är för att nget ska gå fel... Men det SUGER!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar