fredag 21 februari 2014

Ännu en fredag

Det är väldigt kaos här på avdelningen idag, så jävla skönt att inte bo på obsen där i princip allt händer. Men med allt skrik, dunkande m.m. Ser till att man kommer inte undan vart man än är.

Jag sov imorse så det blev inget netto för mig. Jag var skitsur över det först men sen när jag tänkte efter så gjorde det intensiv mycket. Jag har fått ny sömnmedicin och den funkade igår. Om den funkar i helgen och jag sover på nätterna så blir jag skitglad! Det skulle vara sjukt skönt.
Imorgon ska jag till stan! Har längtat hela veckan. Det ska bli skitkul. Och jag ska ju klippa mig så jag kanske kommer tillbaka som en ny människa? ;-) 

Min mamma ska åka till new york i helgen. Hon lämnade väskan öppen. Det var en liten tös som ville följa med. Sötbollen min. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar