söndag 9 februari 2014

Ny film

Inatt beställde jag lite nya boxar. Jag köpte house samlingsbox med alla åtta säsonger, sista säsongen av desperate housewives och de två Harry potterfilmerna jag inte har. Yeay! Det var inte lång leveranstid så de kommer förhoppningvis på tisdag eller onsdag. Det var ett bra tag sen jag köpte lite film på nätet. :-D
Imorgon är det ny vecka, och jag kommer förhoppningsvis få en ytterligare bra och skadefri vecka. Ärligt talat går det ganska lätt. Jag har nästan inga tankar på att göra nåt dumt. De enda dumma tankarna jag har är kring maten. Den svåra period jag är i nu har jag varit i sen slutet på juli. Det blir inte bättre, snarare tvärt om. Ju längre tiden går dästå starkare blir spärren som gör att jag inte kan äta. Det blir svårare varje minut. Men jag har inte några tankar på att bryta det och börja äta, jag vill fortsätta som det är nu. Jag vill inte sluta med det jag håller på med nu.
Jag vill inte under några som helst omständigheter gå upp i vikt, jag vet inte... Jag vågar inte äta. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar