söndag 23 februari 2014

Jag kan stoppa mig själv

Inatt var det lite jobbigt. Jag mådde inte bra så jag låg ett par timmar i sängen och försökte verkligen stå emot självskadetankarna. Men tillslut gick det inte. Skadan blev inte så farlig som tur är. Jag ser verkligen inte detta som nån form utav misslyckande. Huvudsaken är att jag stoppade det. Att jag inte fortsatte att skada mig så att personalen hade behövt stoppa mig. Men det blir inga skenor eller gips, det var inte så farligt och jag kan låta bli! 

Idag lagade några tjejer hemmalagade fiskpinnar och potatismos. Jag kommer ihåg när jag var liten. Jag älskade det, med kokta ärtor och majonäs. Det finns då många rätter jag skulle vilja smaka men jag kommer aldrig göra det pga jag är vegetarian. Jag skulle aldrig äta en stor jävla biff. Men jag skulle vilja, sushi, pilgrimsmusslor, råbiff, hemmagjorda köttbullar.. M.m. Men hellre veg än att äta dessa. :-) 

1 kommentar: