onsdag 12 februari 2014

Helg snart

Jag somnade innan tolv igår och vaknade innan tolv, så förhoppningsvis har jag nästan vänt tillbaka dygnet nu. Får väl se ikväll. :-)
Jag spelar hay day i princip hela dagarna. Och min restaurang. Haha man blir verkligen beroende.
Inget nytt från läkaren. Det var rond idag. Ska åka och tutta på behandlingshemmet de har hittat. Så fort de anser att det är okej. Själv tycker jag det är okej redan nu men det är inte upp till mig att bestämma. Har läst lite om det på nätet och det verkar väldigt bra. 

Snart är det fredag. Och fredag innebär NETTO! Yeay! Jag längtar som tusan. Det kanske låter konstigt att längta ihjäl sig efter att gå till netto. Men när man varit instängd och inte får görs mycket är netto jätteroligt. Liksom att hitta på nåt kul. Man uppskattar det lilla :-). Det är omväxlande och en kul "aktivitet". De har allt och jag tycker det är jättekul att gå där och leta edfter fynd. 

1 kommentar: