måndag 3 februari 2014

God dag

Idag gick jag upp 08.30, så förhoppningsvis somnar jag i normal tid. Inte i morgon klockan 06. 
Imorgon kommer mammi och pappi hit. De kommer halv elva. Sen ska de va med på min vårdkonferanss. Hoppas de har nåt vettigt att komma med, att de har några bra förslag på hur jag ska ha det framöver. 
Ikväll är det "en stark äventyrsresa", det är ju sjukt roligt att kolla på ;-). Så det blir vad som visas på tvn på rummet. 
Fan, jag känner för att hitta på nåt annorlunda, en sväng på stan hade varit grymt kul! Shoppa lite, fika lite... Det vill jag! Eller en liten sväng till netto... Hade varit skönt att i lugn och ro köpa lite energi som jag vill ha. Inte skicka bud och om jag har tur, få rätt vara. Det är fan inte ofta de hittar det jag menar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar