onsdag 26 februari 2014

Som en bajskorv

Ångesten är som en bajskorv som inte går att spola mer, det bara flyter upp.
Kollade på smala Sussie igår. Det var ett bra citat haha. Men det var inte "ångest" , jag bytte ut ordet till det. 
Igår var jag riktigt redig av mig. Jag tvättade, duschade och renbäddade. Yeay för mig. Ibland är man duktig. Det enda som behövs göras är en rejäl städning på rummet. Blää, jag kan väl plocka undan och så men att dammsuga och våtorka. Det är verkligen inget för mig !

Det var rond idag. De har flyttat mina kvällsmediciner till 22. För att jag kanske kan somma bättre då. Hoppas de har rätt. 
De håller på att kolla upp behandlingshemmet. För att åka dit på studiebesök. Det är lättare att kämpa om man vet vad man kämpar till liksom. Enligt det jag kan läsa på nätet verkar det som ett mycket bra ställe. Hoppas det är lika bra som det låter.

Ikväll är det nystart på greys! Åh herregud som jag har längtat :-D OMG. Men först är det Sveriges mästerkock. Vilken kväll va. Yeay, yeay yeay. Kan det bli bättre !? ;-)

1 kommentar:

  1. Hej! Undrar lite vad det är det för skenor du har på dig ibland? Har personalen tillstånd att använda dom som en slags tvångsåtgärd? Eller? Önskar dig allt gott! / S

    SvaraRadera