lördag 1 februari 2014

Spa

Idag har mammi varit här. Hon kom vid tio. Jag somnade halv sex i morse så jag var väldigt trött.
Men jag lyckades pallra mig upp i tid ändå. Men under besöket nickade jag till lite då och då, 
Jag fick två termomuggar. En röd och en blå. :-) 
Men det dröjer inte lång tid tills vi ses igen. På tisdag ska mammi och pappi komma hit och vara med på ett möte. Det är vid ett men de kommer innan så vi ses några timmar.
Jag gick och la mig och vilade efter besöket och somnade. Men efter några timmar kom det en personal och tjatade och tjatade som fan! Jag ville kasta ut henne ur rummet och låsa dörren till rummet. :-P jösses jag var så trött, men hon lyckades tillslut att få upp mig. Det var spaeftermiddag. Så jag var med en timme i alla fall. Jag gjorde fotbad, ansiktsmask, målade naglarna.. Jag gjorde en sån mask som man drar av, det känns jätteskönt tycker jag när man drar av den. 
Ikväll blir det melodifestivalen. Men det var inte så många av deltagarna som jag kände igen. 


1 kommentar: