tisdag 4 februari 2014

Yeay :-) mer utevistelse

Idag var mammi och pappi här, besöket var bra men jag sittsov nästan så jag avslutade det en halvtimme tidigare. Var skittrött. Sen åkte de och var tillbaka till mitt möte. Jag var inte med, de var. De kom inte fram till jättemycket men.... Jag ska få gå till netto :-D yeay! Så om allt går bra tror jag att jag ska få gå dit på fredag. Äntligen nåt kul :-) jag ska köpa strumpor, det behövs ;-) 
Nu har jag nåt trevligt att se fram emot. Läkaren har gett mitt team rätten att bestämma över mina utevistelser utan att behöva gå genom honom. Annars måste alla önskemål om utevistelse gå genom läkaren. Det är ju bara rond en gång i veckan, så det tar ett tag att få önskemål att gå igenom.  

Jag mår mycket bättre nu än jag gjorde för några veckor sen. Skönt. Och jag slipper äckliga hemska obsen. Jag har iprincip inga skadetankar alls. De få jag har kan jag hantera. Det var ett tag sen det var så. Jag hoppas det fortsätter så, och förhoppningsvis inga dumma återfall! :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar