torsdag 6 februari 2014

Varför!?!?

Jag kom upp i tid, gjorde i ordning mig och åkte sen iväg till sjukhuset. De ville att jag skulle ha med mig skenorna, kanske för att lämna tillbaka dem tänkte jag. Allt gick bra, jag somnade... Och vaknade sen! Idioter, fy fan. Jag vaknar till och är skitledsen. De har satt på mina skenor. Det går som mest att böja armarna till 90 grader. 
Jag försökte ta bort håret ifrån munnen men det gick inte. Vi går därifrån och jag är jätteledsen.. De har gått bakåt. De har ökat skyddet på armarna helt utan anledning. Jag har inte försökt skada mig på flera veckor, jag har haft hela vänster arm fri utan gips utan att skada den. Anledningen som sjuksköterskan lyckades få fram var att läkaren var rädd om såren och att jag absolut INTE skulle lägga någon skuld överhuvudtaget på läkaren på kliniken eller mitt team. Det var helt och hållet läkaren på sjukhusets beslut. Han var mycket noga med att få in i mitt huvud att det var CLV:s beslut, inte kliniken. Fan, jag är sur som in i helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar