måndag 24 februari 2014

Tufft

Gårdagen/natten var inte rolig. Jag mådde så jävla dåligt. Men jag lyckades, jag skadade mig inte. 
Det är så jävla rörigt i huvudet nu. Arga tankar om mat... Dumma hjärna. Men samtidigt är det på nåt sätt skönt att ha "någon" som säger hur allt ska va, annars är jag så rädd att det ska bli åt andra hållet. Att jag äter mat i mängder. Alldeles för mycket! Utan alla regler är jag rädd att tappa kontrollen totalt. Så det är faktiskt lite hatkärlek.. Konstigt kanske. Men det är så det är.

Nu är två filmer och desperate klara. Då var det "bara" house kvar. Men det är åtta säsonger så det lär nog ta lite längre tid än vad de som är färdigt tog. 

Jag är så saltsugen, verkligen jättemycket. Och mina nötter är slut. Stackars mig va? Vilket problem ;-) 
Tur att det är solrosen imorgon. Mitt flak pepsi är på väg att ta slut. Vad skulle man göra utan solrosen?
^^,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar