måndag 17 februari 2014

Sov bort skiten

Igår kväll var det riktigt jobbigt. Jag kröp in under skrivbordet och satte musiken på högsta volym i mina hörlurar. Jag ville bara skada mig själv, det blev för mycket. Tankarna snurrade och snurrade rung i mitt huvud. Efter en stund pratade jag och personalen och kom överens att faktiskt ta på skenorna över natten. På så vid kunde jag inte skada mig. Efter lite behovsmedicin kunde jag somna ganska tidigt och sova bort skiten. Jag sov hela natten (förutom en liten cigg) men trots det kunde jag inte komma upp i tid. 
Jag var skitsur nu på morgonen. Kul att ha någon som petar på en hela tiden. Jag lyckades vara vaken en liten stund när sjukgymnasten var här en snabbis och pratade med mig. Vi ska ses i morgon, får hoppas att han kan "bota" min armbåge. Jävla rättspsyk alltså. Tre månader gips med armen i samma läge, inte konstigt om den låser sig så jag inte kan räta ut armen ordentligt och har väldigt ont hela tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar