måndag 10 februari 2014

Dumma gamla sår

Jag fick post idag, suck.. Det blir det ytterligare besök på sjukhuset i veckan. På torsdag. Det suger, det är ju gamla sår det handlar om, det är det som är så surt. Jag önskar såren var läkta nu, så jag slipper påminnas av det dåliga. Så jag slipper gips och de äckliga skenorna! 
Jag funderade på att ta en dusch. Men jag kan inte garrentera att jag låter skenorna komma på igen utan en kamp. Jag orkar inte hålla på och kampa..  
Jag får fundera noga och när jag känner att det kommer gå får jag ta en dusch.

Jag saknar Ebba så. :-( jag längtar tills jag kan ha ett besök utanför murarna så mammi kan ta med henne! Min älskade bebis. Jag kan inte fatta att hon har blivit TIO år. Jag fick henne när jag var tolv. Det är den lyckligaste dagen i hela mitt liv! Ett och ett halvt kilo vägde hon. När vi kom fran till säljarna och hittade henne under en buske lekandes med sin bror. Och sen bestämde vi att hon skulle med hem till Varberg. Hon satt i mitt knä hela vägen hem i bilen. Älskade Ebba! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar