torsdag 27 februari 2014

Välja själv

Idag var det solrosen. Jag köpte två mer. Men fick typ 8! De höll på att gå ut så jag fick resten gratis. Yeay. :-)

Jag har skenorna på igen. Det blev en skada innan på vänstern. Så då fick skenorna åka på. Jag sa först nej men då sa de att de skulle tvinga på mig dem. Med våld. Nej tack. Det undviker jag helst.
Skenorna täcker båda armarna helt och hållet och är knäppta i ryggen för att jag inte ska kunna ta av dem själv. Jag kan som mest böja armen 90 grader. Jag blir väldigt hindrad från att använda mina armar som man ska. 

Men det är verkligen så att msn klickar verkligen inte med vem som helst. Vissa vill jag bara spy på, det är skitjobbigt att tvingas vara med folk (även patienter) som man inte valt själv att umgås med. Att ha en jävla bitch som ska stå och glo på mig när jag sitter på toa te x. Som man inte alls vill vara med. Det är som att tvingas vara sambo med folk man inte vill vara med. Som dessutom har en jävla massa regler vi måste följa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar