tisdag 25 februari 2014

Hipp

Idag fick jag ett paket av min mammi. :-) yeay . Eller jag hade satt in pengar på hennes konto och bad henne köpa en överraskning. I paketet var det bland annat minismoothes till barn. Men hon tänkte att det kanske var någon som kunde vara nåt för mig. Lite kalorier, mycket näring. Om se är goda ska jag köpa sånna på netto fredag. 


De tog blodprover på mig idag. De skulle kolls mins värden pga av clozapinet. Det kan påverka kroppen och de skulle kolla så jag hade rätt dos typ. De hittade inget bra kärl så de fick inte slla rör för det kom för lite blod. Usch, det gjorde såååå ont. Jag vet att jag är mesig. Folk tycker jag är knäpp. Jag har ingen gräns med smärta när det gäller självskador. Jag kan skada mig så kroppsdelen skadar av smärta. Och så är jag jätterädd för nålar och smärta. Minsta lilla spruta och jag får panik. 

1 kommentar:

  1. Åh, jag hatar också nålar! Och är som du, jag kan skada mig själv, men ett nålstick klarar jag inte av!!

    SvaraRadera