torsdag 13 februari 2014

Slask

Idag är det torsdag, jag sov ingenting i natt. Tur det för solrosen var på morgonen och då missade jag den inte. Jag var tvungen att fylla på mina förråd. Det är inte föräns på tisdag. Det skulle varit på söndag men de ställde in. Vill ju absolut inte att mina pepsi ska ta slut. Det vore j världens största katastrof!! Men de är dyra. En 50 cl flaska kostar 14 kronor! Och jag dricker ungefär fyra om dagen. Ett flak räcker typ en väcka om jag har tur. Men det finns inte då mycket att spendera sina pengar på. Antingen shoppa på nätet eller gör av med pengarna på kiosken. Jag gör lite både och ;-)

Tidigt i morse var det frost, sen blev det genast varmt och nu har det snöat och slaskar. Antingen kallt eller varmt dumma väder, bestäm dig för tusan! Hoppas det är bra väder i morgon. Men fan, även om det så häller ner ska jag ta mig till netto. Inget skaft stoppa mig. Så det så!! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar