lördag 22 februari 2014

Stressigt men trevligt

Idag var det äntligen stan! Wiie. Jag klippte mig rejält kort. Vågat kanske men jag gillar det :-)
Det var länge sen jag hade så här kort. Skulle egentligen köpt hårfärg men när det blev avklippt kom det fram en helt ny nyans håret så jag kände att det inte behövde det. 
Det tog ganska lång tid dådet fanns inte så mycket tid över till att gå på stan eller fika. Menar fick alla fall tag på det viktigaste. Hörlurar, bläckpenna och underkläder och två enkla långärmade tröjor. 
Köpte världens sötaste hörlurar. Det var små katter somm man stoppar in i ögonen. ;-)



Fryser som ett ass så det lär bli sängen med varm vetekudde och filmmys. Skulle egentligen gått till Ica också och köpt lite veganmjölk bland annat. Men det han vi inte. Förhoppningsvis dröjer det inte så lång tid innan jag får besöka stan igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar