fredag 7 februari 2014

>_<

Jag är sur... Vet inte riktigt om det är på personalen eller mig själv. Jag skulle först ha gått till netto och sen träffas sjukgymnasten idag. Jag hade verkligen sett fram emot det, speciellt netto! Med när jag öppnade ögonen idag var klockan fyra ungefär..! Vi går till netto på förmiddagen, och ingen hade väckt mig. Jävla skit, jag som längtat så jävla länge efter det. Visst, jag somnade väldigt tidigt i morse men personalen visste att jag vääääldigt väldigt mycket ville gå! Så det missade jag. Och har jag otur måste jag vänta en hel jävla vecka innan jag får chansen att gå till netto igen. Jag ska försöka få en liten "privat" runda innom de närmsta dagarna, man kan ju alltid hoppas!! 

Jag har verkligen en konstig känsla i kroppen igen. Det känns inte verkligt.. Jag bara är, bara flyter med. Jag snubblar, tappar saker, går in i väggar. Det "hackar" och kryper i min kropp. Och jävla skenor är så klumpiga jävla skit äckligt dumma fula plastsaker. Jag hatar dem! De gör inte läget bättre. 
Fan, jävla skit... Får väl fly in i Harry Potters underbara värld ett tag. Men först ska jag hämta mig en stor kopp te!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar