onsdag 15 juni 2011

Det finns en plan MEN.......


Idag har dagen varit meningslös. Eller inte hela.. Men igårkväll tog jag inget extra när jag gick och la mig, för jag var så trött. Men det fick jag igen, genom att jag vaknade strax efter 4 imorse. Så jag satte mig och bytte utseende på bloggen. Men ångesten är så inihelvetes svår just nu. Dagarna är svåra att klara av. Jag har bränt mig så mycket med cigg att om jag gör det en gång till drar de in min rökning helt. Och jag har försökt bränna mig på tevatten så om jag gör de får jag inte dricka te mer. Och, detta är lite väl överdrivet, om jag lägger mig ner på marken på rastgården igen kommer det bli så att jag inte får va där. Men jag kanske vill ligga på marken inlindad i en filt??

Iaf, Egehem har iaf fixat ett förslag som jag tycker låter TOPPEN. På tomten finns ett litet hus vid sidan av det stora där alla tjejer bor som nu står tomt. Det delar samma innergård och är inrätt precis som ett vanligt hus. Jag kan få bo där ensam med en egen personal dygnet runt. Och om jag fattat rätt kan även Ebba få bo där. Låter väldig bra. De kunde tydligen fixa detta på någon vecka eller två. Men innan hösten och de får pengar av typ LSS är det tillfällig personal.. eller nåt sånt. Jag fattade inte riktigt vad skillnaden skulle bli förutom att det blir klart att Egehem får pengar att sätta in mer personal.
Det är bara ett problem nu. Jag mår så jävla dåligt just nu. Jag orkar inte tillbaka än. Jag vet inte vad jag ska göra för att bli bättre. Jag vill bara dö och allt är så dystert. Som personalen här sa "du tittar ju inte ens på film". Nej, inte ens film... Eller ibland. Men mesta tiden går åt till ingenting.



Min sötaste sötboll gav mig en liten present. Älskar denna sötaste lilla Hello Kitty. Hon är min lilla nya maskot nu<3 TACK Älskade vän

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar