söndag 26 juni 2011

Dokumentationer

Idag började dagen som skit. Eller nej, inte allra från början. För från början var den riktigt bra! Jag duschade tom med en personal. Och mådde ganska bra. Men efter det var mina förband blöta så vi gick in i beh.rummet och jag fick tag på en nål, sån droppnål. Och då slog hjärtat i 200! Jag hade nästan möjlighten att bara hugga den rakt in i någon, vilken hade intr spelat nån roll, kroppsdel. Men det blev en kamp.. Jag vann den inte. Efter det tog det inte så jätte många minuter, kanske en kvart, tills jag låg bältad. Jag kunde bara inte få mig lugn innombords efter det med nålen. Idag drog de av byxorna igen, tårar rann från mins ögon. "snälla nej nej".. Men vad jag säger spelar ingen roll...

Fick en megachock nu på eftermiddagen som har rört runt det regält i skallen på mig. De dokumenterar ALLT jag får i mig VARJE dag och det har de gjort sen jag kom från bup!
Helvete! Helvete! Helvete! Vilket jävla helvete...! Det var dom om de slängde tre feta tegelstenar i huvet som krossade mycket av det som gör att jag klarar att äta så pass som jag gör. De sa även att de nästan var säkra på att egehem också gör det. Jag fixar inte det. Och när jag skulle förklara det fick jag personalen inte att förstå...


Den här lilla sötnosen hade råkat hamna i tvättsäcken idag. Även mina cigg. Tur att de upptäcktes så lille sötnosen inte kastats bort..!<3


2 kommentarer:

  1. Men varför drar dom ner byxorna?

    SvaraRadera
  2. De drar ner mina byxor för att lägga om mitt ben. Det är ibland svårt att göra det, ibland håller de fast mig eller som nu, när jag är bältad.

    SvaraRadera