lördag 25 juni 2011

Byxorna nere vid fötterna



Fräknig som bare den
Igen.. Hur mycket måste jag stå ut med? Det hände idag igen, jag blev bältad. Men denna gång drog de av mig mina byxor.. De hade sina skäl.. Eller det var inte så att de bara gjorde det för att de kände för det. Men fy fan, det var så hemskt. Att sitta fast med byxorna nere vid fötterna. Även om de täckte för trosorna.. Så var det hemskt..
Sen har det varit lite annat som hänt.
När ska jag få komma tillbaka till Egehem?
Jag vill tillbaka nu! Står inte ut här mer!
Vill åka dig i väntan på besked om pengarna. Nej... Jag måste tillbaka. NU! Jag måste bort från PIVA... Men så kommer det inte att bli. Det vet väl jag också. Nästa vecka ska det upp om landstinget vill fortsätta betala min plats där. Inte det där "extra". Utan platsen överhuvud taget som jag fattat det. Tänk om jag mister platsen överhuvud taget? Vafan ska jag ta vägen då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar