lördag 18 juni 2011

Det är så kul att få ett brev

Idag har dagen inte alls varit som den skulle...
mammi var här för att vi skulle kollat på Grey´s men jag sa åt henne att gå på en gång. Jag mådde bara så jävla dåligt.
Dagen har varit svår... Jobbig. Jag har försökt skada mig på olika sätt och.. dumheter. Så nu får jag inte ha några sladdar alls, det fick jag innan när jag hade vak eftersom personalen varit med hela tiden, och kläder med snören som sitter fast får jag inte heller ha längre. Så det var ju piss.
Men när mammi var här hade hon med grejerna jag bett henne handla åt mig. Det var bland annat brevpapper så jag kan skicka brev trots att jag är här och hela serien "O.C."... Skulle egetnligen köpt samlingsboxen men det fick bli alla för sig. Samma pris ändå. Så nu ska jag försöka använda mig av det som något att distrahera mig om dagarna. Men man vet aldrig om det går.
Mammi kommer imorgon igen, hoppas jag är i bättre skick då.
FAN, VA FAN HAR HÄNT? VARFÖR HAR DET BLIVIT SÅHÄR?

Jag förstår inte varför det blivit såhär. Såhär jävla risig och kass har jag inte varit på år. Jag har hamnat inte en svacka som jag tvivlar jag kommer upp ur levande känns det som. Men med rätt hjälp kanske det går. Men hela hjärnan, både den goda och den onda är bara inställd på en sak. Eller den goda vill ändå leva, fast väldigt lite så vill den, men tror inte det går. Jag vill ju tillbaka till Egehem, jag tror på deras plan. (och eftersom jag vill tillbaka så måste det finnas något i mig som vill leva, något litet) Men hur fan ska jag kunna va där när jag inte kan styra mina impulser för fem öre. Jag kommer ju sabba det direkt om jag kommer tillbaka i skicket jag är i nu. så hur ska jag göra för att kunna komma tillbaka? Jag vill ju fan inte att det ska bli som det var!

Jag fick ÄNTLIGEN igår klockan 21.00 röka och det var sååååååååå jäääääävla gott! Fy fan. Det dygnet var hemskt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar