tisdag 7 juni 2011

Jag kände på mjjig innan jag åkte till vbg att något skulle gå fel..

jag och min älskade vän har haft det undernart!!! vi var inne i stan och kollade på natialdagsfirandet. Sen gick vi och la oss vid fästningshörnan i 30 graders sol och hade det assgött! Jag höll på att smällta, annars gick det bra. Vi spelade minigolf sen på kvällen. Hon vann så klart. Hon är ju bäst på det mesta ;) Och jag fick inga minigolfutbrott xD Hon gjorde min helg från bra till totalt underbar.

Men i morse... Jag sitter på en senare buss nu än den jag skulle tagit egentligen. När jag kom i närhten av gbg med tåget blev jag överöst med ångest och jag sprang i psincip till toan och skar mig. Och missade bussen.
Så nu är jag iaf på väg... skadad och mår verkligen inte bra,

Jag kommer nog inte åka hem så ofta. Det var väldigt jobigt!. Så det får bli mer sällan men längre då.Jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar